BOY

3 AM - Cellars

Conker:

sweetest:

【新单】

Cellars就这一张专辑,令人惊艳!节奏控,电音搭配完美歌喉,直接秒杀!


歌词:

I'll never step off the wave
若非这沙滩被披上荣光
Not until the crashes honor the beach
我绝不踏离这波涛滚滚
Your loving's got me caught like a slave
我被你的爱牢牢控住 活像个奴隶
Let me touch you but you're still outta reach
我想与你有肌肤之亲 可你却遥不可及

I'll never jump off the train
若非这列火车脱离轨道

Not until it comes off the rail
我绝不跳开
I can't stop holding on to you
我抑制不住地想拥你入怀
Oh, I'm hanging by my finger nail
我身悬半空 仅凭指甲撑住

Ride around 3am
三更半夜 在你身上驰骋
We're making out again
我们又一次缠缠绵绵
I don't mind what we do
只要我深植你心间
Long as I'm inside of you
我不在乎我们做什么

Can't deny it anymore
再无法矢口否认了
That girl worth waiting for
那个女孩 值得苦苦等待
We can go where you choose
天涯海角任你选 我们可踏遍(意译)
Long as I'm inside of you
只要我深植你心间
I'm inside of you
我深植你心间

You say you're falling in love
你说你此刻已堕入爱河
Loving my eyes, but I can't have your name
你痴迷于我的双眸 却不告诉我你的名字
I don't care, 'cause you're burning my blood
可我不在乎 只因为你 让我热血沸腾
And you're only adding fuel to the flame
你也只是火上浇油

Can't blame you
不该怪你
But I blame you
可我却归罪于你
You're the only one I got on my mind now
此刻 你就是唯一那个让我日思夜念的人
Can't blame you
不该怪你
But I blame you
可我却归罪于你
You're the only one I got on my mind
此刻 你就是唯一那个让我日思夜念的人

Ride around 3am
三更半夜 在你身上驰骋
We're making out again
我们又一次缠缠绵绵(这里的”make out"可能与“make love"意思相近)
I don't mind what we do
只要我深植你心间
Long as I'm inside of you
我不在乎我们做什么

Can't deny it anymore
再无法矢口否认了
That girl worth waiting for
那个女孩 值得苦苦等待
We can go where you choose
天涯海角任你选 我们可踏遍
Long as I'm inside of you
只要我深植你心间

3-6-5 24
365天 24小时
Babe you're worth waiting for
宝贝 你值得我苦苦等待
We can go where you choose
天涯海角任你选 我们可踏遍
Long as I'm
只要我
I'm inside of you - I'm inside of you
深植你心间 深植你心间

Can't blame you - but I blame you
不该怪你 可我却归罪于你
You're the only one I got on my mind girl
女孩 你就是唯一那个让我日思夜念的人
Can't blame you - but I blame you
不该怪你 可我却归罪于你
You're the only one I got on my mind
你就是唯一那个让我日思夜念的人
Got on my mind
让我日思夜念
Got on my-got on my got on my mind
让我日思夜念 让我日思夜念

Ride around 3am
三更半夜 在你身上驰骋
We're making out again
我们又一次缠缠绵绵
I don't mind - what we do
只要我深植你心间
Long as I'm inside of you
我不在乎我们做什么
Can't deny it anymore
再无法矢口否认了
Babe you're worth waiting for
宝贝 你值得我苦苦等待
We can go where you choose
天涯海角任你选 我们可踏遍
Long as I'm
只要我
Inside of you - I'm inside of you
我深植你心间 我深植你心间
I'm inside of you
我深植你心间
I'm inside of you
我深植你心间
I ..


评论

热度(81)