BOY

Follow the Way - Peter Katz

存档灵魂:

Follow the Way
风云兼程


【歌唱】


Stay where you are
I may wander out here too far
In a life made so hard
Won't you stay there where you are
待在原地别动,
我可以穿越万水千山抵达。
生活如此艰辛,
你就坚定的待在原地别动。

When I'm driving alone out in the night
When I've lost everything, nothing is right
Through the lies of the world
You're my honest girl I know
I will follow the way to you
当我独自一人黑夜驱车,
当我失去了一切,漫无目的。
世界满是谎言,
但我知道,你是我真诚女孩,
我将一路风云兼程追寻你。

Call out to me
I will listen carefully
In the darkness I'll see
If you call out there to me
大声呼唤我,
我遥远聆听,
黑暗中我能看见,
如果你在此呼唤我。

When I'm driving alone out in the night
When I've lost everything, nothing is right
Through the lies of the world
You're my honest girl I know
I will follow the way to you
当我独自一人黑夜驱车,
当我失去一切,漫无目的。
世界满是谎言,
但我知道,你是我真诚女孩,
我将一路风雨兼程追寻你。

Follow the way down to loving you
Follow the way down and soon
After I'll lay down there next to you
I'll follow the way, I'll follow the way
一路追寻你的爱
一路风云兼程,就在不远前方,
最终我将会躺在你身旁陪伴你,
我将一路追寻,我将风云兼程。

Follow the way down to loving you
Follow the way down and soon
After I'll lay down there next to you
I'll follow the way, I'll follow the way,
And there I will stay
I'll follow the way
一路追寻你的爱,
一路风云兼程,就在不远前方,
最终我将会躺在你身旁陪伴你,
我将一路寻找,我将风云兼程。
我将在此停留,
我将一路风云兼程追寻。


评论

热度(6)