BOY

I was made for you - Mzai

存档灵魂:

I was made for you
我只是为你而生


【歌词】


I look at the moon
我仰望月亮
I remember your face
想起你的脸
And beautiful stars, it's wonderful place.
繁星闪烁灿烂夜空
I never forget all seconds
永远不会忘记
Which I spend with you...
我们度过的每一秒
And when I look in your eyes
我凝视着你的双眼
I realize you remember this too.
我知道你也会记得。

I was made for you.
我只是为你生
You know that I was made for you.
你知道我只是为你而生
When I saw you the first time
当我第一次看见你
I understood that you are the present of God.
我就知道你就是我的真命天子
Oh, my beauty angel
哦,我美丽的天使
We have one road.
我们情投意合。

When it's getting cold
当寒冷来袭
You hold me and smile.
你微笑着拥我入怀
When it's getting dark
当黑暗来临
Your eyes are my light.
你双眼就是我的明灯
And my heart want to scream
我想发自内心地呐喊
"It's so perfect to be with you!"
"和你在一起多么的美妙!”
And I whisper you:" I love you, I love you"
想在你耳边低吟:"我爱着你,我只爱你“

You know that I was made for you.
你知道我只是为你而生
You know that I was made for you. 
你知道我只是为你而生
When I saw you the first time
当我第一次看见你 
I understood that you are the present of God. 
我就知道你是我的真名天子 
Oh, my beauty angel
哦,我美丽的天使 
We have one road. 
我们情投意合。

When I saw you the first time
当我第一次看见你 
Oh, my beauty angel
哦,我美丽的天使 
We have one road... 
我们情投意合 
Our lives are not so long
生命如此短暂 
Our lives are not so long
生命如此短暂 
So we should be stronger
所以我们必须更坚强 
And I really feel so better
我真的感觉如此美好 
When we're together! 
我们今生相遇在一起!


评论

热度(14)